Thursday, June 4, 2009

Jacob's Bone




Dang! Someone is hanging free (and leaning quite a bit to the left). And more importantly, why can't we get a picture like this of Robert Pattinson?







Whoa, so that's him "unwrapped"? I may consider a one timer with Mr. Lautner (it makes him sound like an adult that way) if he promised to not speak and wear popsicle stick edward over his face before during and after the encounter/rape.






I'm not saying I wouldn't have a look-see if his pants were off. But you guys know I don't like it doggy-style.









Ta dadada ta daaa! Puppy power!









Oh Ginger, you're such a tart. Nothing wrong with a little growl and bite once in a while.









Oh my! Isn't this technically child pornography? Surely it can't be legal to circulate a picture of Taylor that answers the question "Is he circumcised?" even if his pants are still on. (Um, yes. He appears to be.)







What, do you have microscopic eyes or something? Or did you "blow" it up so "big" that you can tell?









Double entendre's like "blow" and "big" don't work for me when referring to Taylor Lautner. I look at this picture and it appears as if he has an air pump in his pants that he will use to blow up his Selena Gomez helium balloon.








I don't know, Spider. I'll have to go with Meadow on this. She's got a point. Actually, Taylor's got a point.









At least he's not pointing at anyone.







Photobucket

31 comments:

Rachel said...

I don't think I've EVER been first on here!! Yay!!!

Rachel said...

Most of my twitter and facebook friends know I LOVE this picture! I do feel kind of like a pervert for looking at it, but I can't seem to stop staring!

Meadow: I wouldn't mind if he pointed at me!! Did that just make me seem like a child molester? Oops....

Just gotta say, I don't find anything wrong with a little doggy style every once in a while!

*Okay time to go wake up my husband........*

ivee said...

peak~a~boo
lol
why was goingbhe commando anyway?
don't they need supporter when working out?
looks like the wolf has grown big or up? lol ;P

RobMeDaWrongWay said...

Why, Taylor, what a big **** you have!
All the better to **** you with, my dear!

Yes. I went there. Somebody had to.

RobMeDaWrongWay said...

Actually, I feel bad for him. He's just a kid & this is only the beginning of this kind of stuff. By the time New Moon comes out, he'll be hiding like/with Rob.

~Jamie said...

hahahaha I am SO uncomfortable right now....

but did you guys SEE him without his shirt... is that kid 18 yet? cause I have some swooning to do...

undresshim said...

Maybe he just has something in his pocket...
I have to go for further investigations...hmmm...or maybe I just have to do my job and undresshim to see WHAT he is really hiding...
Better not I will do a lousy job because my degree is in “undress Rob”...

But hey I have to admit that he worked a lot for the movie and the fans and he has my respect... (What?? he´s not 18 yet...is all I can say for the moment, lol)

Lady Christina said...

I feel slightly dirty just looking at that thing... uh, I mean, picture...

Looks like Jacob's growing up...

lickhimright said...

Ok... after a lot of laughing... I have tears in my eyes!

This thing is ... down? Its big to be down...whatcha think? Mahahaa!

Child pornography? Yes! Somebody call social services or what it is that you call...

LOL @ Spank for Taylor blowing up Selenas balloon! LOL!!!

@undresshim: you stay on target girl! we only want to undress Rob! Ok, maybe Peter too... and Kellan... and Jackson... ok, ok! Taylor too! He is ... uh... growing up! Yeah... all muscles and ... stuff... hmmmm

Lady Hale said...

Oh I feel so pervy but...*drool*

The boy got hot!

Lady Hale said...

@lickhimright...

*drool @ Peter and Jackson naked*

Wheaty's Girl Creations hearts twilight! said...

yep..not 18 yet..so still some growing to do. hehe As I said before..those are his lifesavers..no pockets...he had to put them there...imo...that is not even it...too high..no?? is it just me...idk...and we all know even the smallest things sure can surprise us when they are 'excited'..just saying...haha I dont mind doggy style either...and dont forget..size is overrated..it is how it is used..
um...drool at peter and jasper naked...WHAT..WHERE??? DID I MISS SOMETHING????????? DONT WANT TO MISS THAT!!! Poor taycob, this is such a bad pic to be circulating for him..now the boy is going to want to go naked in a few yrs just to prove he is um...'packing'..arent you guys going to feel bad that you will be reason he will be showing himself naked as proof in a few yrs..hehe *snickers* hehe shhhhhh i didnt say this..but keep up the good work ladies! I will be waiting for the day...sometimes I think about swaying to team jacob..i mean....err..nevermind...lol Selena is the one who should be embarrassed by this pic..i wonder what he was doing just a bit before..hmmmmmm..hehe

Ninja Fanpire said...

@Spank I swear, if I think of that the next time I'm watching Pound Puppies....Not that I do....I mean I did when I was a kid....

holdhimdown said...

@lickhimright *clearing throat* what about undressing Charlie? hmm ? *wink*


(its vampie!)

Caitlin said...

Thank God for being underage! I can think ridicuously dirty things and not be a perv! Because we're the same age =D

Woot! YAY ME!

But yeah after New Moon, he is totally going to have it rough.

He'll finally be able to sympathize with Rob! And not glare it him like you know he secretly does.

and Oh yeah I saw the New Moon clip, and his amazingly sculpted chest, and his killer tan. mmmmm.

I'm still not team jacob though, Taylor may be sexy, but jacob will forever drive me nuts and I will wish he were dead!

Erin said...

I'm going to take another shower now...I feel dirty >_<

LeLe said...

I just can't even look at this photo. I'm so second-hand embarrassed for him.

GallifreyReject said...

Oh you dirty birds you!

He won't be 17 for long according to Wikipedia...

I will say its not as embarrassing as Joe Jonas dancing in a leotard and heels to 'Single Ladies' by Beyonce..(at least his junk wasn't flapping in the wind..)

And that boy has hips and a booty..Team Jonas! lmao

LatinaLola said...

LeLe, I am with you. I had to cover my mouth to keep the laughter in so my teen daughter didn't ask to see what I was laughing at. Embarrassing.

TwiDW said...

I agree with LeLe- I am so embarrassed for him. I tried to click off the page before my 12 year old daughter saw the picture, but I wasn't fast enough, and even she was embarrassed for him. Poor guy.

If it were a picture of Rob, however, that's a totally different story!

HappyHourSue said...

LMAO!!!!! Where did you guys get this????

On a more serious note, pretty impressive for being in the "off' position....

haleygolightly said...

And herein lies the reason I love this blog so dearly. I have been desperately searching for the right outlet to discuss Tay Tay's peen and on Facebook where all of my normal friends can see that I am intricately examining this photo is not cutting it.

Once, again, thanks League.

So first of all, I seriously feel embarrassed for this boy. I mean, this is like having to stand up to present something to your class while you've got a semi only on a scale about 5,000 times the size. Ouch. Big, small, in between- it's all the same level of shame.

On the other hand, this is really alll Summit is hiding from us as it seems from the Trailer. They've got that boy shirtless for more screen time than your average Matthew McConaughey movie! This is really just a nice compliment to all the shirtless Jacob-ness. At this point, Jacob should just save the clothes since they get obliterated anyway and just go naked. You KNOW Bella is curious. You just know it.

Meghanface said...

This has to be SOME form of child pornography...
he is a minor.


but YIKES Taylor!


He HAD to know something was, uhm, OUT.



well, we all know he's a LEFTY

Barb said...

Boy that doggie has some bone!

Sorry ladies, but Taylor Lautner equals Sharkboy in my book. Just can't seem to shake it! And the fact that my 13 year old daughter giggles and squeals when she sees him, drives home the point even more.

Mystify Me said...

Okay okay...I looked at 'it' for a good 5 seconds.
Taylor usually only gets a millisecond from me at best!
He just looks too much like this little Eskimo boy I knew in Grade School!
Now back to looking Robbiesox. :)
Cause even with clothes he is IT!!! Period!!
No more other person's pee-pee perusing pour moi!! lmao

Anonymous said...

Yeah, the "Puppy Power" totes had the Pepsi spraying from my nose.

Now to explain the spray on these reports to the boss...

struckbytwilightning said...

Oh dear god, girls

It's so sweet to return from a long hiatus of no computer connections due to long move....(don't ask) pffff

What naughty girls you are too. Poor little (ok uh not so little?) Rob? I think we need to inspect this uh further...tho....just saying.
*running fast to the shower*

Duchess said...

I feel like my little brother just dropped his towel... <---OMG...I think that I just threw up in my mouth--->

While its nice to see jacob out-grow the teeny-booper ness... this was just too much....geebus...somebody pass the pepto bismol

Beth said...

Brings a whole new meaning to 'How ya hanging'

Taylor, if you ever want a suga mamma......give me a call (is that wrong??)

Random_Brunette said...

I have to say I felt "dirty" enough looking at this....it's so wrong him being only 17 I am going to have to stay in the shower,scrubbing myself clean for the next 24 hours! But...
Emailed it to a friend who works in the same office...she quite happily was looking at it until she scrolled down further! Look on her face was absolutely priceless! She too is on the "dirty" side now!

Anonymous said...

I'm going to say that by that pic not only is he hung like a real man but there is not tip ridge. I vote no he is not. That's freaking freak in my opinion.